Ny dagligvarebutik? 3 hacks til at vækste

Selvom det kan lyde simpelt at starte en ny dagligvarebutik, så kan det være svært at hamle op med de priser, som de etablerede kæder kan bryste sig af. Derfor skal du bruge andre metoder til at lokke folk i butikkerne, og derfor har vi i denne artikel samlet tre hacks til, hvordan du kan gøre det.

Gå amok med ja-tak

Ja-tak-tilbud har i den grad taget Danmark med storm, og du kommer bagud i bussen, hvis du vælger ikke at benytte dig af denne metode. Kort sagt går det ud på, at du lægger et billedet på Facebook med nogle billige produkter, som kun er billige i en tidsbegrænset periode, og så skal folk skrive ja-tak til dem i kommentarsporet. Det giver både god omtale, og du får penge i kassen. Brug eventuelt Ordrit til at håndtere de mange ordrer.

Lav give-aways på Facebook

Lidt i stil med ja-tak-tilbuddet så kan du med dette hack også få folk ned i butikken. Folk elsker nemlig gratis ting, og selvom du måske give noget væk for bare 300-400 kroner, så vil de meget gerne stå i kø gennem slud og regn for det. Brug Facebook til at række ud, så du kan få en masse interaktioner på opslaget.

Dine ansatte er dine ambassadører

Nu når du ikke kan slå din konkurrenter på prisen, fordi de ganske enkelt bare har bedre leverandøraftaler, så kan du sikre dig, at dine ansatte giver alle kunder en god oplevelse. Selvom pris betyder meget, så kan en god oplevelse ultimativt sikre dig, at folk kommer igen.

Related posts